Вимоги до контенту
Назва картки товару
- Має містити назву товару (відповідати на запитання «Що це»), бренд, модель, колір, артикул (індивідуальний номер товару / SKU-код товару або код моделі).
- Товари повинні називатися так, як їх шукають користувачі.
- Якщо товар має якусь складну назву, що містить символи, такі як альфа, бета, омега і т.д., то в назві повинні фігурувати аналоги з клавіатури.
Технічні параметри товару
- У характеристиках заповнюються основні параметри, тобто набір основних функцій (параметрів) відповідно до заданої сітки зі значеннями.
- У характеристиках мають бути виведені лише основні та найважливіші особливості товару.
- Всі характеристики повинні збігатися з реальними. Зокрема, заборонено маніпуляцію параметром "Виробник", оскільки товар надалі може бути невірно ідентифікований системою і, як наслідок, не підв'язаний до пропозицій картки товару.
Скорочення одиниць виміру
- Якщо в назві, характеристиках чи описі є одиниці виміру, дуже важливо правильно їх скорочувати:
Одиниця виміру |
Скорочення |
Одиниця виміру |
Скорочення |
Одиниця виміру |
Скорочення |
Мегапіксель |
Мп |
Ом |
Ом |
Метр |
м |
Гігабайт |
ГБ |
Ват |
Вт |
Сантиметр |
см |
Мегабайт |
МБ |
Кіловат |
кВт |
Міліметр |
мм |
Терабайт |
ТВ |
Міліампер/годин |
мА·г |
Літр |
л |
Герц |
Гц |
Ампер |
А |
Кілограм |
кг |
Гігагерц |
ГГц |
Децибел |
дБ |
Грам |
г |
Градусів |
° |
Дюймів |
″ |
Градусів Цельсію |
℃ |
Вольт |
В |
Метр квадратний |
м² |
Мілісекунд |
мс |
- Форма запису даного типу значень: числове значення + пропуск + одиниця виміру (скорочено)
Опис товару
- В описі мають бути виділені основні особливості товару, описані важливі функції, сумісні моделі або додаткові елементи комплектації (якщо є).
- Опис повинен бути складений без граматичних, орфографічних або стилістичних помилок.
- Повний опис товару може бути відсутнім, якщо є характеристики, але маленький опис на 2-3 речення має бути.
Фотографії товару
- Картка товару обов'язково повинна містити мінімум 1 зображення. Рекомендується від 2 до 8 фото. Мінімальна роздільна здатність 72dpi. Зображення продукту на фото повинно бути чітким, ясним, без зернистості і розмитості. Продукт повинен охоплювати понад 80% полотна найдовшої осі.
- Товар на фото може бути розташований у різних ракурсах, проте на всіх товарах він має бути однаковим. Найголовнішим критерієм є хороше зображення і перенесення кольорів, щоб на фото був добре видно сам товар і його основні властивості.
- На фото може відображатися не повністю весь товар, а лише частина, для деталізації тих чи інших характеристик товару у збільшенні для відображення деталей за якістю матеріалу виробу та складу.
- На фото має бути лише сам товар. Допускається фото комплектації товару. Фото одного товару з різними параметрами не допускається, наприклад, на фото та сама модель рюкзака в різних кольорах. Такі фото не пройдуть модерацію.
- Розмір фото мінімум 640 пікселів по ширині 480 пікселів за висотою, але допускається і менша роздільна здатність, якщо товар добре видно, а всі його основні характеристики та якості відображаються.
- Фон фотографій має бути білим (світлим, однотонним). Прозорий фон фото у форматі .png не допускається.
- Використання логотипів, вотермарк та текстів на фото заборонено!
- Продукт на зображенні має бути на передньому плані. Його вигляд не повинен бути заблокованим або закритим іншими предметами.
- Фотографувати товар потрібно з переднього боку або під кутом 30 градусів. Фотографії всіх товарів мають бути зроблені в одному стилі.
- Продукт на зображенні має бути без упаковки.
- Зображення продукту має бути в натуральному розмірі, не розтягнуте або сплюснуте.
- Товар на фотографії не повинен бути обрізаний. Весь товар має бути в межах зображення.
- Фотографії не повинні містити будь-які тіні, інші предмети.
- Товар на фотографії повинен бути чистим, без пилу та відбитків пальців.
- На картці товару рекомендується додати фотоматеріалу/поверхні товару крупним планом (виняток – головне фото продукту).
- На фотографії має бути розміщено тільки зображення товару, що продається. Товар може перебувати в інтер'єрі, проте не у виставковому залі поряд з іншими товарами.
- На головній фотографії має бути чітко показаний фронтальний вигляд.
- Фотографії, нижньої білизни, купальних костюмів, а також інших товарів не повинні містити сексуальний підтекст або оголені частини тіла.