Правила користування особистим кабінетом

1. Порядок дій продавця після надходження нового замовлення.

1.1. Метою участі продавця у процесі продажу є укладання угоди купівлі-продажу з покупцем, який підтвердив замовлення. Угода, укладена в такому порядку, вважається укладеною відповідно до вимог законодавства України та є джерелом виникнення певних зобов'язань для її сторін.

1.2. Кожному замовленню надається унікальний номер, доступний в особистому кабінеті сторін угоди.

1.3. Усі існуючі умови угоди встановлюються продавцем в описі товару та підлягають прийняттю покупцем, що підтверджує замовлення. Додаткові умови угоди можуть бути встановлені контрагентами шляхом взаємного обміну електронними повідомленнями або за допомогою телефонного спілкування.

1.4. Покупець і продавець зобов'язані виконати такі умови під час укладання угоди:

1.4.1. Продавець зобов'язується першим вийти на зв'язок із покупцем. Зробити це продавець може, скориставшись номером телефону, вказаним покупцем при оформленні покупки що надійшов йому в інформаційному повідомленні про замовлення. Термін виходу на зв'язок продавця не повинен перевищувати 24 години з моменту надходження нового замовлення.

1.4.2. Якщо в процесі телефонного чи електронного спілкування покупець відмовився від купівлі, або покупець замовив товар, якого не виявилося у продавця у наявності, або він не відповідає заявленим параметрам, продавець в обов'язковому порядку повинен вказати свій текстовий коментар щодо цієї угоди за запитом на повернення комісії.

1.4.3. Продавець зобов'язаний надіслати товар узгоджений з покупцем належним способом на вказану покупцем адресу відділення транспортної компанії у строки, озвучені та узгоджені продавцем у ході спілкування з покупцем.

1.5. Ризики та наслідки невиконання зобов'язань:

1.5.1. Ризики втрати чи псування товару у процесі доставки несе продавець. Моментом переходу ризиків вважається момент отримання покупцем товару від особи, яка здійснює доставку, оформлену належним чином.

1.5.2. У разі виявлення в отриманому товарі дефектів, некомплектності посилки, неналежної кількості придбаного товару, покупець має право відмовитися від посилки у відділенні кур'єрської служби, склавши відповідний акт-відмову.

1.5.3. Якщо покупець не забере посилку, транспортні витрати за повернення товару несе продавець.

1.5.4. Якщо покупець отримав посилку та товар у ній повністю відповідає всім характеристикам товару в замовленні на сайті, але з якихось причин хоче його повернути чи обміняти, покупцю необхідно, насамперед, узгодити можливість повернення/обміну з продавцем. Якщо продавець погодився на повернення/обмін, всі витрати на доставку несе покупець.

1.6. Адміністрація не є стороною за угодою між покупцем і продавцем, не втручається в хід угод між контрагентами, не відповідає за зобов'язаннями сторін, які беруть у ній участь, не бере участь у правовідносинах між ними і не несе відповідальності за їх дії/бездіяльність. При цьому адміністратор контролює хід проходження правочину, має право зв'язатися зі сторонами правочину для уточнення інформації про хід правочину та, у разі виявлення порушень правил, застосувати відповідні заходи до порушника.

 

2. Послуги. Вартість послуг. Повернення комісії.

2.1. Торговий майданчик надає продавцеві доступ до платформи, а також послуги продажу товару, які є платними. Усі умови оплати та вартість послуг встановлюються в рамках договору, укладеного між продавцем та торговим майданчиком.

2.2. Повернення комісії після остаточного списання можливе у випадку, якщо продавець подав заявку в строк, що не перевищує 3 доби з моменту отримання замовлення (терміни, що перевищують 72 години з моменту списання комісії, - система автоматично відхиляє заявку на повернення комісії).

Виняток становлять повернення отримані Новою Поштою у разі якщо клієнт з якихось причин відмовився від отримання замовлення!

Продавець повинен вказати причину повернення та контактні дані клієнта (запис телефонної розмови з клієнтом, ПІБ, телефон, номер ТТН, email) для перевірки достовірності інформації відділом якості (це значно прискорить процес повернення).

При порушенні цього правила або ненадання всіх необхідних даних та записів - заявка на повернення відхиляється і повторному розгляду НЕ підлягає!

2.3. Адміністрація Marketplace MioT.UA залишає за собою право змінювати тарифікацію на діючі послуги та категорії товарів представлених на Marketplace Xiaomi без попереднього повідомлення. Актуальні тарифи вказані за посиланням https://partners.miot.ua/docs/tariffs.

2.4. Продавець зобов'язується самостійно контролювати рух коштів на балансі та своєчасно проводити поповнення балансу.