Вимоги до контенту

Назва картки товару

  • Має містити назву товару (відповідати на запитання «Що це»), бренд, модель, колір, артикул (індивідуальний номер товару / SKU-код товару або код моделі).
  • Товари повинні називатися так, як їх шукають користувачі.
  • Якщо товар має якусь складну назву, що містить символи, такі як альфа, бета, омега і т.д., то в назві повинні фігурувати аналоги з клавіатури.

Технічні параметри товару

  • У характеристиках заповнюються основні параметри, тобто набір основних функцій (параметрів) відповідно до заданої сітки зі значеннями.
  • У характеристиках мають бути виведені лише основні та найважливіші особливості товару.
  • Всі характеристики повинні збігатися з реальними. Зокрема, заборонено маніпуляцію параметром "Виробник", оскільки товар надалі може бути невірно ідентифікований системою і, як наслідок, не підв'язаний до пропозицій картки товару.

Скорочення одиниць виміру

  • Якщо в назві, характеристиках чи описі є одиниці виміру, дуже важливо правильно їх скорочувати:
    Одиниця виміру Скорочення Одиниця виміру Скорочення Одиниця виміру Скорочення
    Мегапіксель Мп Ом Ом Метр м
    Гігабайт ГБ Ват Вт Сантиметр см
    Мегабайт МБ Кіловат кВт Міліметр мм
    Терабайт ТВ Міліампер/годин мА·г Літр л
    Герц Гц Ампер А Кілограм кг
    Гігагерц ГГц Децибел дБ Грам г
    Градусів ° Дюймів Градусів Цельсію
    Вольт В Метр квадратний м² Мілісекунд мс
  • Форма запису даного типу значень: числове значення + пропуск + одиниця виміру (скорочено)

Опис товару

  • В описі мають бути виділені основні особливості товару, описані важливі функції, сумісні моделі або додаткові елементи комплектації (якщо є).
  • Опис повинен бути складений без граматичних, орфографічних або стилістичних помилок.
  • Повний опис товару може бути відсутнім, якщо є характеристики, але маленький опис на 2-3 речення має бути.

Фотографії товару

  • Картка товару обов'язково повинна містити мінімум 1 зображення. Рекомендується від 2 до 8 фото. Мінімальна роздільна здатність 72dpi. Зображення продукту на фото повинно бути чітким, ясним, без зернистості і розмитості. Продукт повинен охоплювати понад 80% полотна найдовшої осі.
  • Товар на фото може бути розташований у різних ракурсах, проте на всіх товарах він має бути однаковим. Найголовнішим критерієм є хороше зображення і перенесення кольорів, щоб на фото був добре видно сам товар і його основні властивості.
  • На фото може відображатися не повністю весь товар, а лише частина, для деталізації тих чи інших характеристик товару у збільшенні для відображення деталей за якістю матеріалу виробу та складу.
  • На фото має бути лише сам товар. Допускається фото комплектації товару. Фото одного товару з різними параметрами не допускається, наприклад, на фото та сама модель рюкзака в різних кольорах. Такі фото не пройдуть модерацію.
  • Розмір фото мінімум 640 пікселів по ширині 480 пікселів за висотою, але допускається і менша роздільна здатність, якщо товар добре видно, а всі його основні характеристики та якості відображаються.
  • Фон фотографій має бути білим (світлим, однотонним). Прозорий фон фото у форматі .png не допускається.
  • Використання логотипів, вотермарк та текстів на фото заборонено!
  • Продукт на зображенні має бути на передньому плані. Його вигляд не повинен бути заблокованим або закритим іншими предметами.
  • Фотографувати товар потрібно з переднього боку або під кутом 30 градусів. Фотографії всіх товарів мають бути зроблені в одному стилі.
  • Продукт на зображенні має бути без упаковки.
  • Зображення продукту має бути в натуральному розмірі, не розтягнуте або сплюснуте.
  • Товар на фотографії не повинен бути обрізаний. Весь товар має бути в межах зображення.
  • Фотографії не повинні містити будь-які тіні, інші предмети.
  • Товар на фотографії повинен бути чистим, без пилу та відбитків пальців.
  • На картці товару рекомендується додати фотоматеріалу/поверхні товару крупним планом (виняток – головне фото продукту).
  • На фотографії має бути розміщено тільки зображення товару, що продається. Товар може перебувати в інтер'єрі, проте не у виставковому залі поряд з іншими товарами.
  • На головній фотографії має бути чітко показаний фронтальний вигляд.
  • Фотографії, нижньої білизни, купальних костюмів, а також інших товарів не повинні містити сексуальний підтекст або оголені частини тіла.