Вимоги до XML прайс-листів

Прайс-лист – це файл у структурованому форматі, що містить докладну інформацію про товари вашого магазину. Підготовка якісного прайс-листа є ключовою умовою успішного розміщення магазину на Маркетплейс MiOT.UA.

Для розміщення товарів на Маркетплейс MiOT.UA продавцю необхідно підготувати прайс із пропозиціями у форматі XML. В процесі роботи магазину адреса посилання *xml має бути статичною і не змінюватись.

  • Розмір прайс-листа не повинен перевищувати 100 тис. товарів.
  • Ви можете оновлювати свої пропозиції у прайс-листі на Маркетплейс MiOT.UA кілька разів на добу за допомогою кнопки примусового оновлення файлу в особистому кабінеті.
  • Нові товари, яких ще немає в каталозі Маркетплейс MiOT.UA, обробляються та додаються до каталогу в робочий час.

Вимоги до структури та змісту прайс-листа у форматі XML

Стандарт xml вимагає заміни деяких символів:

Символ Заміна
< &lt;
> &gt;
& &amp;
' &apos;
" &quot;

У прайс-листі у форматі XML не допускається використання недрукованих символів з ASCII-кодами в діапазоні значень від 0 до 31 (за винятком символів із кодами 9, 10, 13 – табуляція, переклад рядка, повернення каретки).

Використання HTML-розмітки не допускається для всіх елементів прайс-листа.

Загальні елементи для всього прайс-листу

Елемент Опис
<?xml … ?>
обов'язковий елемент

Заголовок документа. Повинний починатися з першого рядка з нульового символу та містити оголошення версії xml та інформацію про кодування документа (UTF-8 або windows-1251).

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<price>
обов'язковий елемент
Кореневий розділ прайс-листа
<date> Дата генерації файлу у форматі РРРР-ММ-ДД ЧЧ:ММ
<date>2013-05-25 17:00</date>
<firmName> Назва магазину
<firmName>Супермаркет пылесосов</firmName>
<firmId> Унікальний ID (код) магазину, вказаний у Вашому обліковому записі та в текстах поштових повідомлень
<firmId>1234</firmId>
<rate> Курс долара. Обов'язковий, якщо ціни у прайс-листі дано у доларах. Якщо ціни дано у гривнях, можна залишити порожнім або не використовувати цей елемент
<rate>25.65</rate>
<categories>
обов'язковий елемент
Обов'язковий елемент, що містить список товарних категорій магазину. Кожна категорія описується окремим елементом
В елементі вказується ідентифікатор категорії товару, ціле число не більше 18 знаків
В елементі міститься назва категорії
Можна опційно задати ієрархічну структуру категорій за допомогою елемента , в якому вказується ідентифікатор вищої (батьківської) категорії

<categories>
    <category>
       <id>1</id>
       <name>Электроника</name>
    </category>
    <category>
       <id>2</id>
       <parentId>1</parentId>
       <name>Мобильные телефоны</name>
    </category>
</categories>

Елементи для опису товарів

Елемент Опис
<items>
<item>
обов'язкові елементи

Елементи містять список товарів продавця, кожна товарна пропозиція описується окремим елементом

<id>
обов'язковий елемент
Ідентифікатор товарної пропозиції у базі магазину.
Довжина – до 20 символів може містити цифри, латинські літери, знаки - (мінус) і _ (підкреслення). Повинен бути унікальним і незмінним для того самого товару від завантаження до завантаження прайс-листа.
<id>3278</id>
<categoryId>
обов'язковий елемент
Ідентифікатор категорії, товар може належати лише до однієї категорії. Кінцева категорія, до якої віднесено товар у прайс-листі, має відповідати такій у каталозі
<categoryId>2</categoryId>
<code> Код моделі (артикул від виробника)
Обов'язковий у випадках, описаних у вимогах до контенту прайс-листів.
<code>CN0001RPM</code>
<barcode> Штрихкод товару, вказаний виробником
<barcode>48607830</barcode>
<vendor>
обов'язковий елемент
Виробник товару
Дозволяється вказувати лише одного виробника товару. В елементі <vendor> не дозволяється вказівка країни-виробника товару.
<vendor>Xiaomi</vendor>
<name>
обов'язковий елемент
Найменування моделі товару.
Дозволяється вказівка лише одну модель товару, без перерахувань. Забороняється вказувати будь-яку рекламну та іншу інформацію, що не стосується найменування товару.
Докладніше про коректне найменування моделей товарів дивіться у вимоги до контенту прайс-листів.
<name>5300 ExpressMusic black</name>
<description> Опис товару.
Забороняється вказувати слова, що не відносяться до опису товару (крім визначення розміру, конфігурації, комплектації).
<description>Мобильный телефон</description>
<url>
обов'язковий елемент
Посилання переходу на сторінку товару на сайті магазину
<url>https://shop.ua/1/2/123.html</url>
<image> Посилання на зображення товару на сайті магазину.
Можливі формати зображення товару: JPEG (переважно) або GIF/PNG (без прозорих областей). Шлях до файлу зображення повинен містити лише латинські літери, цифри, знак «мінус», знак підкреслення. Забороняється вказувати посилання на зображення, що не мають відношення до зовнішнього вигляду товару.
<image>https://shop.ua/img/1/2/123.jpg</image>
Для показу товару потрібно використовувати світлий фон.
На зображенні не повинно бути жодних написів (логотипів бренду, текстів, посилань, водяних знаків та інше).
Забороняється розміщувати зображення, які не є фотографією товару, що розміщується (заглушки "немає фото", "фото очікується" та інше).
<priceRUAH>
обов'язковий елемент
Актуальна роздрібна ціна товара у гривнях з урахуванням усіх податків
<priceRUAH>1000</priceRUAH>
<priceRUSD> Актуальна роздрібна ціна у доларах.
Якщо ціни в прайс-листі дані лише в доларах, обов'язково вказувати курс перерахунку в елементі <rate>.
<priceRUSD>170.50</priceRUSD>
<oldprice> Роздрібна ціна до знижки в грн. Подається тільки у гривневому еквіваленті, має бути вищою, ніж чинна ціна на товар, на сайті відображається у вигляді перекресленої ціни поряд з чинною.
<oldprice>1200</oldprice>
<stock> Доступність товару.
Можливі значення:
  • У наявності. Цей статус слід зазначати, якщо товар фізично перебуває на складі магазину або місцевого партнера (постачальника), і магазин готовий розпочати процес доставки негайно.
  • На замовлення. Товар відсутній на складі магазину, і магазину потрібен час для замовлення та отримання товару від свого постачальника. За допомогою атрибуту days=" " можна вказати кількість днів від замовлення товару покупцем до початку процесу доставки.

<stock>В наличии</stock>
Магазин готовий розпочати процес доставки через 10 днів:
<stock days="10">Под заказ</stock>
<guarantee> Термін та тип гарантії (офіційна від виробника або власна від магазину)
За промовчанням термін гарантії вказується у місяцях. Якщо необхідно вказати термін гарантії днями, слід використовувати атрибут unit="days"
За допомогою атрибуту type можна вказати тип гарантії:
type="manufacturer" - товар забезпечується офіційною гарантією виробника
type="shop" - товар забезпечується гарантією магазину
<guarantee type="manufacturer">12</guarantee>
<guarantee unit="days" type="shop">7</guarantee>
<param name="Оригинальность"> Оригінальність товару
Даний параметр використовується для поділу в прайс-листі оригінальних товарів та їх реплік (копій).
<param name="Оригинальность">Оригинал</param>
<param name="Страна изготовления"> Країна виготовлення товару
<param name="Страна изготовления">Китай</param>
<delivery> Вказування способів та термінів доставки для товарної пропозиції
<condition> Стан товару. Заповнюється у разі, якщо потрібно вказати стан товару, що відрізняється від "новий". Можливі значення: 0, 1, 2, 3.
  • 0 - "новий",
  • 1 - "refurbished" (заводське відновлення, без ознак використання (Refurbished Grade A)),
  • 2 - "уцінений",
  • 3 - "вживаний (у тому числі Refurbished Grade B, C)".
<merchant> Магазину-маркетплейсу слід зазначати назву дійсного продавця для товарів, що продаються на сайті маркетплейсу від імені іншого магазину
Назва магазину