Як почати продавати на Маркетплейс Xiaomi?
Основні положення про співпрацю. Правила використання та порядок дій.
Почати співпрацю з платформою Маркетплейс Xiaomi можуть:
- інтернет-магазини;
- дилери;
- виробники;
- дистриб'ютори.
Для початку співпраці вам необхідно:
- Ознайомитись з публічною офертою співпраці;
- Заповнити анкету для реєстрації особистого облікового запису тут;
- Після модерації основної наданої інформації та створення особистого облікового запису, додати логотип Вашого магазину, роздільною здатністю 250х80 пікселів (.png/.jpeg) та заповнити повний опис магазину. Надати детальну інформацію про сам магазин, режим роботи, умови оплати та доставки. У назві магазину, який буде відображено користувачам на сторінках виставлених товарів Маркетплейс Xiaomi, забороняється використовувати адреси web-сторінок у явному вигляді, назвою інтернет-магазину на вашому домені, логотип магазину. У назві забороняється використовувати високочастотні запити в пошукових системах (SEO), назви брендів, що не несуть унікальної відмінності, що виділяє ваш магазин серед інших (наприклад, "чохли Xiaomi», «магазин розумний будинок» і т.д.). Назва магазину бажано вказувати максимально короткою, читабельною та лаконічною.
- Підготувати та завантажити прайс-лист магазину (файлом або посиланням) в особистому кабінеті, у форматі XML. З технічними вимогами до структури та змісту прайс-листа магазину можна ознайомитись тут.
- У разі, якщо продавець виявить бажання співпрацювати за схемою Xiaomi PRIME – додатково підписати договір про співпрацю.
Порядок дій продавця до початку продажу на Маркетплейс Xiaomi
Після розгляду заявки менеджер Маркетплейс Xiaomi зв'язується з продавцем для уточнення всіх деталей співробітництва та встановлення відповідності клієнта всім критеріям для початку роботи на сайті. Менеджер інформує продавця про специфіку роботи, фінансові умови співпраці та процедуру обробки замовлень.
Менеджер надає продавцеві можливість вибрати пакет обслуговування на майданчику: Xiaomi Standard або Xiaomi Prime. Детально повідомляє про переваги та зручності використання обох пакетів, а також можливості вибору окремих категорій розміщення за схемою Xiaomi Prime.
Маркетплейс Xiaomi може відмовити у співпраці з власних міркувань та залишає за собою право не розкривати деталі відмови.
Після отримання всіх необхідних даних від продавця, адміністратор Маркетплейс Xiaomi створює та надає продавцю доступ до його особистого кабінету відповідно до наданої анкети. Продавець завантажує логотип та опис магазину, завантажує дані про товари (опис, ціни, інформація про наявність) за допомогою XML у базу Маркетплейс Xiaomi.
Основні вимоги до товарів:
- ціни на товар мають бути надані у гривнях;
- ціна товару на MIOT.UA не повинна бути вищою за ціну у вашому інтернет-магазині;
- тип товару повинен відповідати екосистемі Xiaomi, або бути безпосередньо пов'язаним з нею;
- допускається продаж тільки нових товарів, які раніше не були у використанні;
- не допускається продаж заборонених товарів, докладніше тут;
- структура та опис картки товару в прайс-листі XML повинні відповідати основним вимогам до контенту.
Описи та характеристики товарів, що передаються продавцем, в XML прайсі повинні бути максимально інформативними і коректними. Чим більше параметрів заповнено у картці товару продавця, тим частіше цей товар відображатиметься у результатах фільтрації (пошуку за параметром) для потенційних покупців.
Після вивантаження прайсу з товарами до бази Маркетплейс Xiaomi від продавця потрібно самостійно підв'язати свої товари до існуючих карток товарів в особистому кабінеті, у розділі «Товари». Також необхідно стежити за своєчасним оновленням прайс-листа магазину відповідно до актуальної наявності товарів та цінової політики.
У разі, якщо картка товару з прайс-листа вашого магазину на сайті MIOT.UA відсутня – Потрібно подати запит на її створення. Для створення нової картки товару у Маркетплейс Xiaomi необхідно в особистому кабінеті, в розділі "Товари", при підв'язці товарної позиції з вашого прайс-листа, у спливаючому вікні натиснути "Надіслати запит на створення позиції".
Після чого модератором буде перевірено Ваш запит, якщо він не суперечить умовам і правилам розміщення на майданчику, а також вимогам до контенту, буде створено відповідну картку товару на сайті. Товарна позиція з Вашого прайс-листа буде автоматично підв'язана до створеної картки товару.
У разі, якщо Вашу заявку буде відхилено, про це буде повідомлено додатково на пошту, із зазначенням причини відмови у створенні нової картки товару.
У разі виникнення питань або будь-яких складнощів з обробкою замовлень або підв'язкою товарів звертайтеся до служби підтримки: [email protected]. Вас проконсультують з усіх питань щодо роботи в особистому кабінеті, коректності списання комісій та обслуговування клієнтів.
Вся інформація про замовлення та контактні дані покупця для подальшої обробки відображаються в особистому кабінеті продавця. Всі консультації, отримання оплати за товар, логістика, гарантія та післяпродажне обслуговування замовлення у пакеті Standard повністю надаються та здійснюються продавцем.
При підключенні пакета Xiaomi PRIME – обробка Ваших замовлень, консультація клієнтів нашими менеджерами, отримання оплати за товар, логістика, гарантія та післяпродажне обслуговування замовлення здійснюється стороною майданчика Маркетплейс Xiaomi.
Про всі замовлення та питання від покупців продавець інформується за допомогою e-mail та sms-повідомлень.
З усіх питань поточної роботи надалі ви можете звертатися до менеджера, який веде роботу вашого інтернет-магазину на майданчику Маркетплейс Xiaomi, та до служби підтримки, яка завжди оперативно відреагує на поводження з труднощами в роботі з клієнтами та з обслуговуванням замовлень.